01 Ocak 2012

Eğitim ve Sosyal Medya

29 Aralık'ta Işık Üniversitesi'nde Eğitim ve Sosyal Medya konferansı düzenlendi. Prof. Dr. Erdal Balaban'ın koordinesinde Akademik ve Sektörel bakış olarak 2 farklı oturum yapıldı. Benim de sektörel bölümde "Eğitim ve Sosyal Medya Takibi" başlığında bir sunumum oldu. Daha çok sosyal medyayı bir öğrenme aracı olarak nasıl kullanırız ve bilgilerin güvenilirliğini belirlememiz için gerekli metriklerden bahsettim. Aşağıda sunumu paylaşıyorum.





Çok fazla şey konuşuldu ve konferansı Erdal Hoca'nın "50 yıl sonra okullar kalacak mı" sorusunu tartışarak kapattık. Bence bu sorunun cevabını daha rahat verebilmek için su an yaşamakta olduğumuz dijital devrimi en azından sindirmemiz gerekecek. En azından bilgi kavramının ve bilgiye ulaşma yöntemlerinin standart hale gelmesini bekleyeceğiz.

0 yorum: